Sialtech gooit opnieuw hoge ogen bij klanttevredenheidsonderzoek


09/12/14

Om een goede indruk te krijgen van de tevredenheid van onze klanten, voeren we bij Sialtech jaarlijks een klanttevredenheidsonderzoek uit. Dit jaar was de gemiddelde score die wij van onze klanten kregen 8,0. Daarmee is de gemiddelde score hoger dan vorig jaar toen de gemiddelde waardering 7,8 bedroeg. De laagste score die we kregen was een 7,0 en dit betekent dat geen enkele klant onze activiteiten in het veld als onvoldoende heeft beoordeeld. Wij willen onze klanten hartelijk bedanken voor hun deelname aan het onderzoek en hun bijdrage aan dit uitstekende resultaat.

 

Naast de overwegend positieve feedback heeft een aantal klanten ons tijdens het klanttevredenheidsonderzoek ook enkele punten ter verbetering aangereikt. Dit stellen wij zeer op prijs, aangezien deze aandachtspunten ons helpen om onze dienstverlening te verbeteren en naar een nog hoger niveau te tillen. De kritische blik van onze klanten stelt ons bij Sialtech in staat om elke dag weer een stukje beter te worden. Wij hechten daarom veel waarde aan uw mening en hopen dat u ons ook in 2015 met een kritische blik zult blijven volgen.


Terug naar het overzicht...