Klanttevredenheidsonderzoek 2013: het begint met luisteren


19/11/13

Om een duidelijk beeld te krijgen van uw tevredenheid als klant voeren we bij Sialtech jaarlijks een klanttevredenheidsonderzoek uit. Ook dit jaar heeft dit onderzoek weer plaatsgevonden en de gemiddelde score die wij van onze klanten kregen was 7,8. Wij willen onze klanten hartelijk bedanken voor hun deelname aan het onderzoek en hun bijdrage aan dit prachtige resultaat.

 

Wij willen graag van u leren

Naast de overwegend positieve feedback heeft een aantal klanten ons tijdens het klanttevredenheidsonderzoek ook enkele punten ter verbetering aangereikt. Dit stellen wij zeer op prijs, aangezien deze aandachtspunten ons helpen om onze dienstverlening te verbeteren en naar een nog hoger niveau te tillen. De kritische blik van onze klanten stelt ons bij Sialtech in staat om elke dag weer een stukje beter te worden. Wij hechten daarom veel waarde aan uw mening en hopen dat u ons ook in 2014 met een kritische blik zult blijven volgen.

 

Wat klanten over ons zeggen

“We zijn zeer tevreden. Het was erg interessant om de boorwerkzaamheden en de deskundigheid van jullie medewerkers te mogen aanschouwen.”

(Reactie uit Denemarken)

 

“Ik wil jullie team in Villefranche heel hartelijk bedanken. De boorwerkzaamheden zijn volgens planning uitgevoerd en onder de beste gezondheids- en veiligheidscondities.”

(Reactie uit Frankrijk)

 

‘’Onze opdrachtgever heeft van mij te horen gekregen dat we erg tevreden zijn over jullie aanpak en de manier waarop jullie meedenken over de uitvoeringsmogelijkheden. Vooral omdat deze aanpak uiteindelijk resulteert in een goed onderzoek.’’

(Reactie uit Nederland)

 

‘’Ik wil jullie boorploeg bedanken voor de vlotte organisatie en uitvoering van het veldwerk in Bornem.’’

(Reactie uit België)


Terug naar het overzicht...